پایگاه فرهنگی نور الإسلام

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد

پایگاه فرهنگی نور الإسلام

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد

پایگاه فرهنگی نور الإسلام

امید است که بتوانیم با دعای شما خوبان راهی در راستای ظهور امام عصر (عجله الله تعالی فرجه الشریف) برداریم
مسجد نور واقع در میدان خراسان

طبقه بندی موضوعی

 

تصویری که در بالا مشاهده می نمایید، جستجوی نام دو کشور فلسطین و اسرائیل در موتور جستجوگر گوگل است. تنها کشوری که با جستجوی نام آن، پرچم کشور نمایش داده نمی شود، کشور فلسطین است. این پایگاه تنها با درج چند عکس کوچک در توصیحاتی می نویسید: "فلسطین یک منطقه جغرافیایی در آسیای شرقی است که بین دریای مدیترانه و رود اردن قرار گرفته است." جالب است که در توضیخات همه کشورها از واژه ی Country استفاده می کند ولی این واژه را به هیچ عنوان برای کشور فلسطین به کار نمی برد.

کلیپ تصویری زیر به بررسی دلایل کمک ایران به کشورهایی نظیر فلسطین و لبنان می پردازد. اگر به فرض محال جملاتی نظیر  "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" که برخی برای فرار از تکلیف دینی خود قرقره می کنند را صحیح بپنداریم، باز هم در مورد مصادیق خانه ومسجد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. 

[برای دانلود به ادامه مطلب رجوع شود]

 

کلیپ زیر نماهنگی از سخنرانی دکتر عباسی و استاد رائفی پور در پاسخ به این پرسش است که "آیا با وجود نیازمندان داخلی، کمک به فلسطین و لبنان منطقی است؟"

6.75 مگابایت
دانلود کلیپ تصویری
[منبع mobarezclip.com]

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۰ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی