پایگاه فرهنگی نور الإسلام

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد

پایگاه فرهنگی نور الإسلام

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد

پایگاه فرهنگی نور الإسلام

امید است که بتوانیم با دعای شما خوبان راهی در راستای ظهور امام عصر (عجله الله تعالی فرجه الشریف) برداریم
مسجد نور واقع در میدان خراسان

طبقه بندی موضوعی

دوست داشتن به دله بی خیال ظاهر

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ

بهش گفتم :امام زمان  عجل الله رو دوست داری؟

گفت: آره خیلی دوستش دارم 

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه ؟

گفت: آره!

گفتم: پس چرا کاری رو که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!... ولی دوست داشتن امام زمان عجل الله به ظاهر نیست به دله

گفتم: از این حرف که میگی به دله به ظاهر نیست بدم میاد 

گفت: چرا؟

گفتم: فرض کن یه نفر بت خبر بده که شوهرت توی رستوران داره با یه دختر شام میخوره . تو هم سراسیمه میری و میبینی بله!!!!!! عصبانی میشی و بهش میگی : ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه: عزیزم ! من فقط تو رو دوست دارم.

بعد تو بش میگی:اگه منو دوست داری این دختر کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟چرا اووردیش رستوران؟

اونم برمیگرده میگه : عزیزم ظاهر رو نبین ! مهم دله! دوست داشتن به دله

دیدم حالت عوض شد بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختر داری شام میخوری بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور میکنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم میبینم که خیانت میکنه چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه.

گفتم:پس حجاب... اشک تو چشماش جمع شده بود روسریشو کشید جلو با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم میکنم حجاب که قابلشو نداره از فردا دیدم با چادر اومده

می گفت احساس میکنم آقا داره بهم لبخند می زنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
سرباز سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی